دانش آموز

ساخت وبلاگ

ارتفاع استاندارد نصب دوربين مداربسته

ارتفاع نصب دوربين مداربسته يکي از نکاتي است که هنگام نصب دوربين مداربسته بايد به آن توجه شود. قرار گرفتن دوربين مداربسته در محل و ارتفاع مناسب موجب پيشگيري از دزدي و جرايم بسياري مي شود. حتي بهترين دوربين مداربسته نيز قادر نخواهد بود در محل و ارتفاع نامناسب کار خود را به درستي انجام دهد. در اين مقاله قصد داريم در مورد اهميت ارتفاع نصب دوربين صحبت کنيم پس با ما همراه باشيد.

 

 

1- اهميت ارتفاع محل قرارگيري دوربين مداربسته

از جمله نکات مهم در نصب دوربين مداربسته، قرار گرفتن آن در ارتفاع استاندارد است. توجه داشته باشيد که رعايت نکردن اصول نصب در تعيين ارتفاع دوربين مداربسته باعث مي شود که دوربين مداربسته ي شما کارايي مطلوب نداشته باشد. قرار دادن دوربين مداربسته در ارتفاع زياد موجب زياد شدن فاصله ي دوربين از سوژه ها مي شود. در صورتي که بخواهيد با زوم و بزرگ نمايي روي سوژه ها آن ها را ببينيد، کيفيت تصوير شما پايين آمده و حتي ممکن است تصوير کشيده شود.

دوربين هاي ديد در شب داراي برد محدودي هستند. اگر اين دوربين ها در ارتفاع بسيار بالايي نصب شوند به علت فاصله، برد کمتري را پوشش مي دهند. دليل آن اين است که زماني که فاصله زياد باشد نور مادون قرمز تا نزديکي سوژه را روشن مي کند و به خود سوژه ي مورد نظر نمي رسد. در اين مواقع شما تصوير خوب و مطلوبي نخواهيد داشت. ارتفاع نامناسب نصب دوربين مداربسته گاهي دوربين را در معرض عواملي مانند وزش باد و طوفان، دسترسي هاي غير مجاز و نور بيش از حد قرار مي دهد.

 

بيشتر بخوانيد:    دوربين مدار بسته حارس  نمايندگي هايک ويژن

 

2- در نظر گرفتن کيفيت و دقت دوربين مداربسته

دوربين هاي مداربسته در انواع کيفيت ها در بازار عرضه مي شوند. اگر به دنبال ارتفاع مناسب براي نصب دوربين خود هستيد، بايد به توانايي دوربين خود دقت کنيد. در صورت استفاده کردن از دوربين با کيفيت، با کمي بالا و پايين کردن ارتفاع استاندارد مشکلي ايجاد نمي شود و تصاوير با کيفيتي خواهيد داشت. حال اگر دوربين شما از قدرت و کيفيت کافي برخوردار نباشد، قادر نخواهد بود در هر ارتفاعي کار خود را به بهترين نحو انجام دهد. در نتيجه هنگام خريد دوربين مداربسته به کيفيت آن دقت نماييد و با توجه به آن دوربين را در ارتفاع مناسب نصب کنيد.

 

 

 

3- ارتفاع مناسب براي نصب دوربين مداربسته در فضاي داخلي

در فضاهاي داخلي مانند خانه براي يافتن محل مناسب نصب دوربين، ارتفاع ديوار و سقف تعيين کننده هستند. ارتفاع ديوار و سقف معمولا 2/5 تا 3 متر است. نصب دوربين indoor در ارتفاعات بالاتر موجب ارائه تصاويري مي شود که کيفيت خوبي ندارند. نصب دوربين مداربسته در فضاهايي که ارتفاع سقف آن ها 2/5 متر يا کمتر است، بر روي سقف انجام مي شود. در مکان هايي که ارتفاع سقف 2/5 الي 3 متر است مي توانيد نصب دوربين را بر روي يک ستون و يا ديوار انجام دهيد. پس مي توان نتيجه گرفت که ارتفاع استاندارد محل قرارگيري دوربين مداربسته در فضاي داخلي در بازه ي دو و نيم متر تا سه متر است. عدم رعايت ارتفاع استاندارد در فضاي داخلي بيشتر محدوده و فضاي تحت پوشش را تغيير مي دهد و کمتر جزئيات متاثر مي شوند.

 

4- فضاي بيروني و ارتفاع مناسب نصب دوربين مداربسته

در هنگام نصب دوربين مداربسته در فضاي بيروني يا outdoor، حريم خصوصي افراد از جمله مواردي است که بايد رعايت شود. معمولا دوربين هاي مداربسته ي outdoor در فاصله ي بالاتري از دوربين هاي indoor نصب مي شوند. علت اين امر عدم دسترسي افراد به دوربين و آسيب نرسيدن به آن است. مناسب ترين ارتفاع براي نصب دوربين هاي مداربسته در فضاي خارجي بين 3 تا 4 متر است. دوربين هايي که مجهز به قابليت زوم اپتيکال و لنز وريفوکال هستند را در ارتفاعات بالاي 4 متر نيز مي توانيد نصب کنيد.

 

 

براي مطالعه بيشتر:    دوربين مداربسته    سوييچ شبکه

5- نصب دوربين مداربسته جلوي درب ورودي

با نصب دوربين مداربسته جلوي درب ورودي منزل يا محل کار مي توانيد به کاهش ميزان سرقت کمک کنيد. هم چنين مي توانيد از زمان دقيق رفت و آمد کارمندان و افراد مطلع شويد. هنگام قرار دادن دوربين مداربسته در جلوي درب ورودي، آن را در بالاترين قسمت ممکن نصب کنيد تا امکان دسترسي به آن کاهش يابد.

 

نصب دوربين مداربسته بالاي درب ورودي

حساس ترين راه نفوذ به خانه درب هاي ورودي مي باشند. بنابراين هنگام نصب دوربين مداربسته در اين نقطه بايد در بالاترين قسمت ممکن دوربين را قرار داد تا امکان دسترسي به آن کاهش يابد. البته امروزه به دليل جرايم زياد توصيه مي شود در اين قسمت 2 دوربين قرار دهيد. اين کار باعث همپوشاني دوربين ها مي شود. اگر دوربيني دستکاري يا دزديده شود دوربين ديگر اين صحنه را ضبط کند.

 

 

قرار دادن دوربين بالاي پنجره طبقه اول

نقطه حساس ديگر براي نصب دوربين مداربسته پنجره طبقه اول که مشرف به خيابان نيست. چون اين پنجره ها در معرض ديد نيست بيشتر در معرض آسيب قرار دارند. بنابراين حتما بايد اين قسمت ها در معرض ديد دوربين قرار داشته باشند.

 

 

قرار دادن دوربين مداربسته بالاي درب پشت بام

در بسياري مواقع اين اتفاق افتاده است که دزدان از طريق ساختمان کناري و پشت بام وارد ساختمان مي شوند. پس يکي ديگر از مناطق حساس ساختمان قطعا درب پشت بام است.

 

 

ارتفاع مناسب نصب دوربين مناسب چه خواهد بود؟

 

جواب اين سوال که بهترين ارتفاع نصب دوربين مداربسته چقدر است؛ بستگي به اين دارد که در چه محلي و براي نظارت بر چه نقاطي مي خواهد استفاده شود. چنانچه شک داريد، استانداردترين نصب دوربين مداربسته ارتفاع بين 2.4 تا 2.6 متر است.

 

 

ارتفاع نصب دوربين مداربسته در محيط هاي اداري

درمحيط هاي اداري، پاساژها و موارد اين چنيني که وسعت محيط زياد نيست و سقف نيز کوتاه است و وضوح تصاوير افراد نيز مهم مي باشد. ارتفاع نصب دوربين مداربسته بايد به گونه اي در نظر گرفته شود راستاي قرار گرفتن دوربين با راستاي افق مايل باشد.

لذا در صورتي که ارتفاع محل نصب دوربين مداربسته بالا باشد و راستاي ديد دوربين به سمت پايين تنظيم شده باشد. تنها چيزي که شما در تصوير مي توانيد مشاهده کنيد، بالاي سر و موي افراد مي باشد. در اين صورت تشخيص هويت افراد دشوار خواهد بود.

 

 

ارتفاع نصب دوربين مداربسته در سوله و واحدهاي صنعتي

عموما در محيط هاي باز صنعتي و سوله ها که ارتفاع سقف بسيار زياد است از دوربين اسپيددام يا چرخشي استفاده مي شود. اين دوربين ها را مي توان در ارتفاع بالاي چهار متر نصب کرد.

در صورتي که در اين ارتفاع از ساير دوربين ها با وضوح متوسط استفاده مي کنيد. بايد توجه کنيد که جزئيات به خوبي در تصاوير مشاهده نخواهد شد. پس بهتر است با کمک يک پايه محکم و استاندارد به ارتفاع 1.5 متري ارتفاع محل نصب دوربين را کم کنيد.

 

 

دوربين بيروني را در چه ارتفاعي نصب کنيم ؟

 

معمولا دوربين هاي بيروني outdoor نصب به دوربين هاي داخلي در ارتفاع بالاتري نصب مي شوند تا از دسترس افراد خارج شوند. توصيه ما براي نصب دوربين هايک ويژن در محيط بيروني بين ارتفاع 3 تا 4 متر است. در کمتر و بيشتر از اين ارتفاع امکان آسيب ديدن دوربين و کمتر ديده شدن جزييات وجود دارد.

البته همانطور که پيشتر ذکر شد مي توانيد دوربين گردان يا اسپيد دام را به دليل قابليت زوم وريفوکال در ارتفاع بالاتر نصب کرد. با وجود اين، دوربين مدار بسته ارتفاع زيادي به موارد ديگر بستگي دارد و چندين مزيت نيز وجود دارد که با نصب دوربين هايي با ارتفاع ??? و ? متر همراه است.

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 164 تاريخ : جمعه 31 تير 1401 ساعت: 11:43

جليقه مردانه

جليقه از آن دسته لباس هايي است که پوشيدن آن ضروري نيست. اما آقايان براي اينکه بتوانند استايل جذاب تري داشته باشند، مي‌ توانند از جليقه هاي مردانه استفاده کنند. جليقه تک مردانه استايل بسيار متفاوت تري را براي شما ايجاد مي کند. شما از اين جليقه ها مي توانيد به تنهايي استفاده کنيد و يا همراه با کت و شلوار آن ها را بپوشيد. در هر صورت استفاده از يک مدل جليقه مردانه اسپرت مي ‌تواند شما را جذاب تر و زيباتر کند. ما در اين مقاله قصد داريم نکات بسيار مفيدي درباره خريد جليقه مردانه اسپرت ، مجلسي ، پاييزي ، زمستاني شيک به شما آموزش دهيم. پس تا انتها همراه ما باشيد.

ويژگي هاي بهترين مدل جليقه مردانه

متناسب با هر فصل

در ابتدا بايد مشخص کنيد که اين مدل جليقه مردانه را در چه فصلي مي خواهيد بپوشيد. اگر به دنبال جليقه مردانه پاييزي هستيد بايد به سراغ جنس هاي نخ پنبه ‌اي برويد. اگر مي‌ خواهيد جليقه مردانه اسپرت زمستاني بخريد، بايد به سراغ جليقه هايي برويد که داخل آن ها پشم شيشه کار شده است. بنابراين با انتخاب جنس مناسب مي توانيد خريد خوبي داشته باشيد.

سايز

براي خريد جليقه مردانه اسپرت بهتر است آن هايي را انتخاب کنيد که کاملاً اندازه بدن شما هستند. اما براي خريد جليقه هاي رسمي بايد بدن شما در آن ها کمي آزاد باشد. اما به طور کلي بهتر است اين جليقه ها بيش از اندازه گشاد و يا تنگ نباشند. پوشيدن جليقه اندام شما را لاغرتر و بهتر نشان مي ‌دهد. بنابراين شما با توجه به کاربرد آن مي توانيد انتخاب درستي داشته باشيد.

طرح و رنگ پارچه

براي اينکه بتوانيد بهترين مدل جليقه مردانه را بخريد بايد به رنگ پارچه ها و طرح هاي آن ها توجه داشته باشيد. معمولا طرح هاي شلوغ شما را چاق تر نشان مي دهند. بنابراين اگر اندام درشتي داريد بهتر است به دنبال طرح هاي شلوغ نرويد. همچنين رنگ هاي تيره شما را لاغر تر نشان مي دهند. بنابراين با توجه به اين موارد مناسب ترين جليقه مردانه را خريداري کنيد.

تعداد دکمه هاي جليقه تک

در خريد جليقه بايد به تعداد دکمه ها نيز توجه کنيد. جليقه هايي که شش دکمه دارند معمولاً براي استايل هاي سنتي مناسب هستند. اما اگر مي خواهيد استايل اسپرت داشته باشيد بهتر است به دنبال جليقه هايي با تعداد دکمه کمتر برويد. براي مثال جليقه‌ هاي سه، چهار و پنج دکمه اي مي توانند براي استايل روزانه و اسپرت مناسب باشند.

انواع جليقه مردانه

اين محصول انواع زيادي دارد که شما مي توانيد با انواع استايل ها و تيپ ها مورد نظر خود ست کنيد. جليقه هاي رسمي مردانه و کاپشن هاي ژيله پاييزه. يکي از انواع اين جليقه ها ژيله هاي مردانه است که معمولا از الياف ضخيم تري تهيه ميشود و برخي به آنها کاپشن جليقه هم ميگويند. بدون آستين بودن ژيله ها آنها را براي استفاده در فصل پاييز و بهار بسيار مناسب کرده است. به طور کلي جليقه انتخابي خاص مي باشد که هر سليقه اي را در بر نمي گيرد؛ اما اگر به درستي انتخاب و ست شود مي تواند نظر هر کسي را جلب کند.

جليقه رسمي مردانه

اين محصول همانگونه که از نامش بر مي آيد از اجزاي يک تيپ رسمي و کلاسيک و حتي تيپ هاي کژوال خاص مي باشد که مي تواند به تيپ شما جلوه اي خيره کننده بدهد. اين نوع جليقه به طور معمول با کت و شلوار رسمي پوشيده مي شود و ظاهر شما را آراسته تر نشان مي دهد. رنگ اين محصول متناسب با رنگ کت و شلوار انتخاب مي شود که مي توان به صورت هم رنگ يا متضاد انتخاب شود. براي مثال با کت و شوار مشکي هم مي توان جليقه مشکي و هم جليقه هاي روشن تر نظير خاکستري انتخاب کرد که اين موضوع به سليقه افراد بستگي دارد.

جليقه بافت مردانه

در روزهاي سرد پاييزي و زمستاني براي گرم نگه داشتن خود مي توانيد از انواع جليقه بافت مردانه استفاده کنيد، تا ظاهري خاص، گرم و مطمئن داشته باشيد. اين محصول به دليل ظاهر خاص خود، طرفداران خاص خود را دارد. شما مي توانيد با انتخاب يک تيپ مناسب، با استفاده از اين محصول يک ظاهري جذاب و خيره کننده داشته باشيد. تنوع در اين محصول هم به نوع بافت، طرح و رنگ و هم به نوع استايل آن بستگي دارد که بايد با توجه به تيپ انتخابي و سليقه فرد انتخاب شود.

کاپشن ژيله مردانه (يا کاپشن جليقه اي)

کاپشن جليقه مردانه انتخابي ويژه براي روز هاي نه چندان سرد مي باشد. اين محصول تيپ اسپرت يا کژوال شما را به زيبايي هرچه تمام تر تکميل مي کند و ظاهري زيبا و گرم به شما مي دهد. تنوع طرح در محصولات ژيله مردانه  بسيار زياد مي باشد و شما مي توانيد در ست هاي متنوع و زيادي از آن استفاده کنيد. اين محصول هم به تنهايي پوشيده مي شود، هم انواع نازکتر آن را در زير کاپشن يا پالتو خود استفاده کنيد.

منبع:

  https://experiment.com/users/bbehtarinyab

https://www.myminifactory.com/users/mansoorghenae

http://users.atw.hu/tuleles/phpBB2/profile.php?mode=viewprofile&u=8451  

https://behtarinyab.gumroad.com /

https://coub.com/behtarinyab

https://www.behance.net/behtarinyab

https://www.quia.com/profiles/mkesrdrr

https://profile.hatena.ne.jp/behtarinyabc /

http://www.aytoloja.org/jforum/user/profile/235014.page

 

https://www2.ogs.state.ny.us/help/urlstatusgo.html?url=https://behtarinyab.com

https://community.nxp.com/t5/custom/page/page-id/ExtealRedirect?url=https://behtarinyab.com

http://client.paltalk.com/client/webapp/client/Exteal.wmt?url=https://behtarinyab.com

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 269 تاريخ : جمعه 17 تير 1401 ساعت: 12:37

Spinnin Talent Pool Promotion 2022

What is Spinnin Talent Pool

Spinnin talent pool in place so that all of your tracks can be heard and seen by so many people who are going to be your fans in the future so in the Black white promotion you can have lots of services that are related to Spinnin talent pool promotion.

 

you will also have the opportunity, to access lots of feedback that the people can give to you. It means that if you want to get feedback on the Spinning talent you need to get promoted which is exactly mentioned in the Black white promotion.

 

What is the Black White Promotion

As the CEO of Black white promotion:" We’ve been striving for the past 5 years to provide the Best Music Promotion Services for thousands of artists. Every creator’s goal is to have their music heard by a large audience. We will make it easier for you to build a solid legit foundation of followers and subscribers and have your music heard worldwide. We always provide 100% Real and organic music promotion to our clients. You can easily choose from our social media promotion packages covering all the main networks relevant to promoting artists. Promote your work to your target audience through Spotify, YouTube, Beatport, and Instagram. We will do the hard work necessary to consolidate an audience of real people, with real accounts and follow the rules of each social network.5 We know that in today’s world, every artist must build strong social media branding and constantly work on optimizing it. This is where our experience comes to help you reach the trending lists, and gain new followers, and plays.



Through our experience and hard work with more than 10,000 happy clients so far, we have proved our skills to be able to deliver fast and reliable service at a very competitive price". This was the whole thing that will introduce the Balck white promotion But now what are the options for spinnin talent pool on Black white promotion.

All the options are named Top 100 Talent Pool, Top 50 Talent, and Top 20. We have Top 10 Talent pools and we have also  Top 5 talent pools we also have Top 1 Talent pools. So if you want to Buy the Top 10 Talent pool, you need to pay 69.95 dollars which can help your tacks to be heard by so many people and the main promotion would be 100 organic. So the range of the price is from 19.95 untill199.95.

 

Conclusion

In this article, we discussed Spinnin records talent pool promotion which will help you to move further in your art in your artistic life, and each choice would be appropriate base on the level of your place that you want to be in Spinnin talent pool.

 

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11210787

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1690559.page

https://independent.academia.edu/MelbaLuna626

http://edu.fudanedu.uk/user/kaybush3/

http://fudanedu.uk/user/kaybush3/

http://jobs.ict-edu.uk/user/kaybush3/

http://ict-edu.uk/user/kaybush3/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=cd3e7ab2-41c5-4d5d-847c-c617b4c85307

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://blackwhitepromotion.com/

http://entrance-exam.net/forum/members/kaybush3.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:KayBush3

https://www.pubpub.org/user/kay-bush

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User_talk:KayBush3

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 183 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 21:55

داکرومات

داکرومات به عنوان يکي از روش هاي پوشش دهي فلزات شناخته مي شود.فرآيند پوشش دهي فلزات باعث افزايش طول عمر مفيد تجهيزات مي گردد.

در اين مقاله قصد داريم ضمن معرفي روش Dacromet، به بحث درباره مزاياي آن نسبت به ساير روش هاي پوشش دهي بپردازيم.

داکرومات چيست؟

داکرومات (Dacromet) يک پوشش معدني متشکل از روي و آلومينيوم است که

بر پايه آب و اکسيد کروم مورد استفاده قرار مي گيرد. داکرومات را مي توان نوعي چسب معدني نيز معرفي کرد که

در بسياري از صنايع براي پوشش دهي متريال فلزي کاربرد دارد.

پوشش داکرومات عمدتا براي متريال فلزي با ابعاد کوچک و متوسط استفاده مي شود.

اين پوشش در مقايسه با روش هاي پوشش دهي قبل از خود ويژگي هاي بسيار خوبي را به ارمغان آورده است.به کمک آن مي توان از بروز خوردگي و فرسايش در سطح فلزات به خوبي جلوگيري نمود.

البته لازم به ذکر است که ميزان مقاومت رابطه مستقيمي با نحوه پوشش دهي و ضخامت آن دارد.

داکرومات چيست

روش اجراي Dacromet

همان طور که اشاره کرديم، روش Dacromet عمدتا براي قطعات فلزي با سايز کوچک يا متوسط مورد استفاده قرار مي گيرد.به عنوان مثال مي توان به پيچ و مهره هاي فلزي اشاره کرد.

خط توليد داکرومات

به خط توليد داکرومات مورد استفاده در پوشش دهي داکرومات، اصطلاحا Dip-Spin مي گويند. در اين فرآيند قطعات فلزي در يک سبد قرار مي گيرند. داخل سبد نيز از محلول مورد نظر پر مي شود. به اين ترتيب فرآيند پوشش دهي انجام مي پذيرد.

نکته مهم در توليد داکرومات  پوشش دهي Dacromet اين است که در هر سيکل پوشش دهي، قطعات بايد در مدت زمان 15 دقيقه در دماي تقريبي 321 درجه سلسيوس حرارت ببينند.

البته در صورتي که سايز قطعات مورد نظر بزرگ تر باشد، معمولا از روش غوطه وري يا اسپري محلول روي سطح فلز استفاده مي کنند.

قطعاتي که با استفاده از اسپري پوشش دهي مي شوند، به مدت 15 دقيقه در دماي حداکثر 177 درجه سلسيوس حرارت مي بينند.

لازم به ذکر است که در صنايع مختلف با توجه به کاربردهاي مدنظر، ضخامت پوشش Dacromet بين 6 تا 12 ميکرون متغير است.

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 162 تاريخ : جمعه 3 تير 1401 ساعت: 21:14

لینک دوستان

خبرنامه